Grupe - Megayamb Liga

Diskusija Lige za mesec AVGUST 2022

Srećno!

Art_Alfa, 3god

Pozdrav. Mene je nekoliko puta izbacilo iz sobe i na kraju 5fenx5 nije mogao klknuti da se vratim u igru. Ne tražim nikakvo poništenje samo me zanima zbog čega se to desilo. Hvala.

Admin, 3god

Alfa, zasto vas je izbacilo iz sobe to ne znam. Mozda problem sa internet konekcijom na milisekund... Ili ruter zabagovao na milisekund. To nikad necemo saznati.

Art_Alfa, 3god

O.K. Hvala. 

jedina, 3god

ako nesto trenutno igramo, zovu nas na ligu...da li moramo prekinuti i igrat ligu ? ili nam je dopusteno da zavrsimo , hvala

Admin, 3god

Opusteno. Naravno da je dopusteno.

kosticp, 3god

Ne mogu da verujem da me nema ni u jednoj ligi. pozdrav

Admin, 3god

kosticka, svi koji "nisu na spisku" su u stvari 3. liga. Posto su 1 i 2 liga sa ograncenim brojem igraca, mogu da se prikazu na onaj nacin. Zaista mislim da nije neophodno da u tabeli za trecu ligu stoji preko 4000 igraca . Cim odigrate neku partiju u 3. ligi pojavicete se na tabeli

Ja stvarno volim brzu igru i igram relativno brzo ali ovo ogranicenje mi lepo unosi nervozu. Zabolela me ruka koliko brzo stiskam, vise gledam u vreme nego sta cu da upisem. Nemam pojma, mozda je do mene, ali ne da ne uzivam nego se preznojih dok zavrsi partiju. 

Admin, 3god

A da stavim da je to vreme sakriveno, i da se pojavi tek ako ti ostane manje od 5 min?

Ne znam, mozda samo treba da se naviknem ali prvi utisak je kao da igram za zivot 

Obeleh od stresa Samo sam ponavljala u sebi "sine, drzi cuclu, ne ispustaj!" 

jedina, 3god

S' obe ruke 

Art_Alfa, 3god

marajamara, 3god

Misliš. dydy? 

tamaraanja, 3god

Bejah na poslu dok sam citala komentare i muke moje sto sa mob ne mogu da uzvratim, a nasmejah se do suza. Samo jedna ispravka -"DyDy", a ne duda,cccccc , ne znam kako ti se potkrala ta greska 

P.S. Idite na vreme u toalet, pripremite vodu, cigarete......e tako sam ja dve partije igrala kao da me neko juri, a nisam skoro ni caskala, a znas kako je meni to tesko 

jedina, 3god

@Shadow isto, ne znam iskreno ni od kud mi onoliki rez al sam pisala samo da pisem sto prije haha

@Admin,bojim se da bi to jos vecu nervozu stvorilo...hajde da vidimo nekoliko partija dal cemo se naviknuti ...

Ni ja za svoj. Pisala sam neke nebuloze da ne dangubim  ne daj Boze jos i da zakoci, tacno bi mi pozlilo 

jedina, 3god

mislim da sam se vec uhodala / navikla

luna_lu, 3god

Ne  gledajte   u  vreme. Kao da ga  nema 

Svadljiva, 3god

Pozdrav,

Citala sam dodatak pravila za ligu, ali scenario koji se desio ne spada ni u jedan slucaj. Naime, igrala sam sa nickom tatjana curcic. Mene je izbacilo nekoliko puta ali sam se uspjesno vratila i tatjana je imala opciju da me ukljuci nazad u igru. U zadnjem dijelu igre tatjana je ispala i pisalo je da je  izasla. Meni  nije  pokazalo opciju da li zelim da cekam ili da prekinem. Sacekala sam naravno. Zatim se tatjana vratila ali ja nisam imala opciju da je vratim nazad u igru.

Ona je onda opet izasla i vratila se s nadeom da cu mozda moci da je prikljucim, ali nisam imala opciju onih strelica do njenog nicka. Morale smo da prekinemo partiju. Mene interesuje kako to da njoj pise pobjeda,  ameni poraz, bijeg, i -3 poena ? Nema smisla uopste.

Svadljiva, 3god

Nisam napomenula da je, kako tatjana kaze, njoj  pisalo disconnect kad je izasla/ispla.

Cassiopeia, 3god

Partija protiv mudre sovice81, je prekinuta zbog injenog spadanja. Kada se vratila nije bilo znaka da je mogu staviti da sedne i nastavi igru. Vreme produžavano tri puta. 

Molim, da se proveri, i ponišit, kako bi mogle nove dve odigrati.

 

jedina, 3god

meni se desavalo ako neko ispadne i nemam opciju da stavim da sjede, samo bacim 3x upisem u tabelu i dobijem opciju , eto ako je nekome od koristi , vjerovatno jer bude bacanje na nama...

Cassiopeia, 3god

Hvala na savetu , za ubuduće, no, ovde nisam bila ja na potezu. Kao što se vidi na fotki, njene kocke su bile ljubičaste, a moje zlatne.

jedina, 3god

cini mi se da je tako i kod mene bilo ( izvinjanjavam se ako grijesim ) ali sam klik na ruku i prebacilo bacanje na mene ...

Art_Alfa, 3god

Pozdrav. Knele je uzeo pauzu i nije se vratio. Mene je izbacilo nakon više od 15 minuta čekanja. Sada vidim da je partija vodi kao nezavršeno. Molim provjerite.

jedina, 3god

Bilo bi super da svoje prijedloge, primjedbe, sugestije pisete ovdje  tako da mozemo svi da ucestvujemo i budemo upuceni, a ne privatno Adminu .

PS pisem za druga 

Tina70, 3god

A sad ovako......sve je ok oko lige osim meni je malo vremena 22min to vise nije igranje nek psihicno mucenje mog mozga ja sve gledam na vreme i ne gladm sta i kako igram i mislim da je to isto kod ostalih igraca ako se moze da se produzi vreme a i znam da se moze ako se nekome to zahoce

Tako da mislim da ovo moje pisanje ne ide u djabe cekam na odgovor
 

IceCold, 3god

Meni je ovaj tajming savršen, da ne hvataju zjale okolo dok igraju

chante, 3god

i meni isto, sad ce partije malo brze da idu

Cassiopeia, 3god

Molim da se proveri partija sa suzana100

 

1. Na početku partije je mogla da menja boju kockica. (što nije dozvoljeno), ja ako hoću odredjenu boju moram otići da namestim u drugoj sobi, pa tek otvoriti ligašku....

 

2. Za jamb, kojim se počinje kolona gore-dole (sedma kolona, od počekta), suzi je vrtela kockice 10 puta, dok nije dobila jamb sa 5 sa svih 6 kockica.

 

3. Zatim sam ja diskonetovana, i nije bilo ponovo, znaka da se vratim u igricu.

 

Partija je prekinuta, molim da se proveri i poništi.

 

Hvala

 

chante, 3god

Svidja mi se ovo vremensko ogranicenje igre ... sad ce partije malo brze da se igraju

Nadam se da cete namestiti da moze rucno pauza da se prekine.

Ostalo sve super 

Admin, 3god

Da moze pauza da se prekine to bi se zloupotrebljavalo, tako da ne, ne moze.

5fenix5, 3god

u partiji sa vericom 1968 u 21.40 nesto je preskocilo i upisalo mi neki max u koloni u prvoj koloni,preskocilo je od trojki do sestica na dole i upisalo max 15.jel vazi ta partija ili ce biti druga.

Admin, 3god

Kao prvo, molim da se razglasi poruka medju jambasima da svi vide ovaj post.

Yamb ligaski je krenuo sa novom metodom nedovoljno ispitanom. I naravno da ima problema. Usput smo resili jos nekoliko problema. A sad detaljnije:

  • Vreme za prvu ligu se povecava sa 22:30 na 24:00. Drugoligasi, kao "slabiji igraci" imace 27 min po partiji. Treceligasi, kao najslabiji, imace 30 min po partiji. Ko je navezbao dobro yamb da predje u vise lige, vrlo je verovatno da ce i igrati brze.
  • Kada neko namerno ispadne (na X) sistem vise nece pitati igraca da li zeli da nastavi (ako je moguce) ili da prekine, vec ce to biti automatski. Ako moze da nastavi, "naredice" da nastavi sa partijom, a ako ne, igrac ce dobiti obavestenje da ne moze partiju da nastavi, da ce se smatrati pobednikom i da ce biti diskonektovan za nekoliko sekundi. OBAVEZNO sacekati da se igra diskonektuje.
  • Umesto jedne pauze, sad svaki igrac ima pravo na 2 pauze od 5 min. Ali... kada igracu istekne vreme za potez, automatski mu se aktivira jedna pauza. Ako je igrac iskoristio obe pauze... procitate u prethodnom pasusu. Ako igrac ispadne (da li nestalo interneta ili ne) igrac koji je ostao i dalje ima 5 min da ceka. Ako se igrac ne vrati... pogledajte pasus iznad. A ako se vrati u roku od 5 min, nastavlja da igra, ali mu se oduzima jedna pauza (pod uslovom da vec nema obe potrosene). Ovime sprecavamo (barem u 2 pokusaja) igrace koji izvlace zicu iz rutera (ili sta god vec da rade) kako bi ispadali (jer ne dobiju dobre kockice) i vracali se nazad da bi igrali ponovo.

Posto su trnutne partije u toku i ne zelim da prekidam igru, vrlo je verovatno da ce se nocas oko 2-3 restartovati ligaski yamb, te molim igrace da nocas, od oko 1 po ponoci, ne pocinju nove partije. Sve partije koje su usledile zbog izbacivanja zbog kratkog vremena ili nekih drugih problema bice obrisane i moci ce da se igraju ponovo, ali se to nece ponavljati ubuduce (osim partija gde je zbog bezveznog crtanja doslo do nemogucnosti zavrsetka, a za njih molim upit na ibox).

Ako ima nejasnoca, pitajte.

Tina70, 3god

Hvala.....tako vec moze da se igra

Tina70, 3god

jel se moze da se obrise zadnja partija izmednju Maide67 i mene?

Art_Alfa, 3god

Molim vas što je sa partijom gdje sam igrala sa knele 283 koji je koristio pauzu nakon koje se nije vratio. Mene je izbacilo nakon više od 15 minuta čekanja i ptše "nezavršeno"?

Hvala. Lp

IceCold, 3god

dzaja majstorovic nije mogao da sedne kada se nakon ispadanja vratio u sobu.

Molim vas da poništite partiju.

Svadljiva, 3god

Htjela bih da ukazem da na brzinu igre i te kako utice latencija, vrijeme koje protekne  od zahtjeva za informaciju od strane kompjutera do servera, i povrat informacvije. Opstepoznato je da, sto je kompjuter udaljeniji od servera to je latencija veca, gdje dolazi do laga u protoku informacija. Iz tog razloga, na primjer,  komjuter koji salje zahtjev za informaciju iz Beograda, i prima nazad informaciju od servera koji je mozda u  Novog Sada , ima samo udaljenost od  72.3  kilometra vazdusne linije i imat ce mogo brzu primo-predaju informacija. Dok na primjer, razmjena informacije izmedju mojeg kompjutera i servera  u Novom Sadu na primjer,  prelazi distancu od skoro 7000 kilometara.  Logicno je da ja necu moci istom brzinom da igram, i to ne iz razloga  jer ja zvijam okolo ili sam neuvjezbana, vec sto mi kockica  zbog latencije nece uvijek da se okrene kad kliknem na nju, ili se okrene jednom pa onda  stoji  neko vrijeme zaledjena, dok se ne  stopi u samo jedno bacanje jer se konacno pocne okretati  kao sumanuta.   Ne znam do cega je, ali meni yamb nije kocio niti me izbacivalo iz igrice dok nisam pocela igrati ovu ligu.  Ne zelim da odustanem od igranja lige makar bila i u trecoj, ali zelim da ukazem  na ovaj fenomen daljine jer je i te kako prisutan i ima negativan uticaj na "brzimu" igre.  Nadam se da ce i ovo da se uzme u obzir, i to  ne samo u mom slucaju vec u slucaju svih  drugih igraca koji mozda imaju slican ili blazi oblik latencije.

Admin, 3god

Latencija postoji, to je normalno. Nazalost, mi nismo Google pa da imamo zilion servera worldwide, nego imamo samo jedan koji nije u Novom Sadu nego je u Sofiji, Bugarska Tako je kako je, ne mozemo da uticemo na sve to. A vremena su se produzila za igru tako da mislim nece biti nekih vecih problema.

Svadljiva, 3god

Molim da se ponisti partija sa IRENA_PG. Mene je izbacilo i nisam mogla da se vratim , a zatim i nju.  Ostalo nam je bilo bar jos 15 minuta igre. 

Njoj pise Pobeda na prekid. Niko nije namjerno prekinuo.  Hvala unaprijed.

Bosiljka, 3god

Igrala sam sa Mirjana Milojevic...otisla do vc..vratila se veoma brzo manje od min...onda me izbacio net..kad sam usla ponovo ona kaze da je njoj pisalo disconekt...i partija nije zavrsena...molim da se ponisti i da igramo novu...hvala...

5fenix5, 3god

mnogo ih vise prostudira kompjutere,nego jamb.ako se na zahteve brise ova partija ,ona partija,slika se,zasto ste onda pisali pravila kada ih se ne drzie.samo malo manje da tako kazem igraju na kvarno,ne bi bilo ni prekida ni ispadanja.ili vrlo retko.ne razumem da kod jednih istih se uvek to desava.katastrofa

jedina, 3god

fenix, ne smatram da je nesto kvarno al da je problem do njih, jeste

u proslom krugu odigrah preko 100 partija nista slicno mi se desilo nije, Admin moze da ispravi (popravi)gresku sajta ali ako je nesto do nas (njih) , kako....

5fenix5, 3god

od toliko reci upotrebio sam kvarno jer je najblazi oblik onoga sto sam hteo reci,hahahaha

Crni Andjeo, 3god

VEC DRUGI PUT MI SE DESAVA DA KAD SE VRATIM NA POCETU NE MOGU NASTAVIM ILI NE MOGU UOPSTE VRATIM I VODI MI SE KAO NAPUSTENA PARTIJA

tony*, 3god

22:26 pukle sobe pa i ona u kojoj smo uki1 i ja igrali jamb prva liga. Molim da nam se da mogućnost da ponovimo. Hvala.

IceCold, 3god

slavka66 i ja isto

luna_lu, 3god

Milena i ja  smo  odigrale  3  partije. U  drugoj  pre  pucanja   bila   sam mnogo  bolja. Odigrale   smo  trecu  rez. Milena 3626- Luna-3936. Taj  rezultat  nije ubelezen. Molim  vas da  nam upisete. Hvala

Tina70, 3god

Samo da vas obavjestim samal je odustala i ne zeli vise igrat u ligi.....

Admin a ti odluci ko ce da je zamenj ili  bilo sta

chante, 3god

Meni je MiMaa malo pre izasla iz sobe napisala ne vredi, izvini i otisla...

tony*, 3god

Prva partija sa sinorite zaledio mi pokazivač nisam mogla ništa drugo nego da restartujem komp. I nisam se stigla vratiti na vreme. Aj to nisam ni prijavljivala dobila je pobedu na prekid. Druga partija, pritisnem pauzu. Kad sam se vratila bacim kockice dva puta treći put neće. Neće ni na komandu baci sve, neće ni da upiše u bilo koje prazno polje. Dogovorimo se da se diskonektujem. Kad sam to uradila njoj je pisalo disconect jer je meni siteklo vreme.Ovo je ta druga partija

Sinorita, 3god

Toni za prvu partiju je meni upisana solo partija a ne pobeda, 3 poena ne 5, jer je tebi isteklo 5min dok si se vratila , a mene naravno izbacilo. A sto se tice druge partije moze se videti sta je ostalo da se odigra do kraja, last kolona i par polja ovako, na razlici od 600 je meni suludo igrati novu partiju.

tony*, 3god

Ja uopšte ne kažem da i ti nisi oštećena Samo upozoravam da sa tom pauzom nešto nije kako treba.

Sinorita, 3god

Pa ta recenica "dobila je pobedu na prekid", je ono kao pisana joj pobeda zbog tvog restarta kompa... I sta ova druga partija umesto 6-7 poena, opet ne mojim izlazenjem , treba da se pise 3 ili da se ponavlja partija je fer? Ako je postavio video gde pokazuje da pauze fukcionisu , u cemu je fora onda?

tony*, 3god

Ja ne znam kako ne razumeš aj objasniću još jednom. Ni za jednu partiju ne mislim da sam ja oštećena nego baš ti. Jer si trebala dobiti poene i na bodove. A pauza u drugoj partiji nije funkcionisala i to se jasno vidi na videu. Opet i za tu si partiju ti oštećena jer si opet samo 3 boda dobila. I ne tražim ništa za sebe. Ali odma posle naše partije i drugi su pisali da imaju problem sa pauzom pa možda ipak ima nešto. Mnei lično ne treba ništa.

Natalija79, 3god

Molim vas da se obrise chanteova i moja partija.Upalila sam pauzu i posle me samo izbacilo,a onda i njega

Admin, 3god

Za nemogucnost nastavka posle kliknute pauze... evo ja sam u lokalu napravio da mi pauza traje 30 sec a ne 5 min Da ne bi gledali 5 min bzvz... 

A mogli bi svi kojima je to prob da obrisu cache browsera za svaki slucaj

tony*, 3god

Vojo pogledaj moj video. Prvo videćeš da mi vreme stoji i na slici se vidi. Dakle posle pritisnute pauze nije počelo da odbrojava vreme za pauzu nego je samo stalo vreme za igranje i stoji na 7:08 . Ja se ne žalim na partiju ona je vodila puno i svakako bi pobedila. Samo ukazujem da postoji neki problem. Što se tiče keš memorije ja je brišem svaki dan. 

Admin, 3god

To vreme koje "stoji".. ono zapravo i stoji. Nema "otkucavanja", samo se refreshuje kad zavrsis potez i prikazuje ti koliko ti je ostalo.

tony*, 3god

Da ali se upali vreme za pauzu A kod mene se tad to nije pojavilo uopšte. Ja više ne pritiskam pauzu

tony*, 3god

https://youtube.com/shorts/vCtDGjPye04?feature=share

Milorad No.1, 3god

Postovani!

Igrao sam sa @@@ i covek nije ispao iz igre a nije ni odigravao.Kad mu je vreme isteklo onda se oglasio i soba je nestala.Gledajuci tabelu vidim da mi ta partija nedostaje.Jedan dan se vodila kao solo a sad je nema.

Milorad No.1, 3god

P.S  Odigrali smo novu i sad je ok.

marajamara, 3god

Molim da se proveri partija sa Mirjanom Milojević. Jednom je ispala i normalno smo nastavile igru. Kada je drugi put ispala, u roku od sek-dve i mene je diskonektovalo. Hvala

marajamara, 3god

Izvinjavam se, upravo vidim u tabeli da piše "pobeda na prekid". To znači da joj je isteklo vreme ili šta?

Admin, 3god

Upravo to, vrv je iskoristila pauze i automatski je diskonektovana a vama je pisana pobeda na prekid i diskonektovalo je i vas. Vise nema onog dugmeta "zelim da prekinem partiju" i sl jer je proces automatizovan.

chante, 3god

Tako je mene i Nataliju isto

marajamara, 3god

Ja sam sad zbunjena. Partija sa Mirjanom je sad izbrisana, a sinoć je pisalo da je pobeda na prekid. Inače brzo kapiram, majke mi , ali meni ovde više ništa nije jasno. Žena dođe danas da igramo, ja joj rekoh da je partija od juče uračunata, sad nema partije. Da li da igramo ili ne

Cao, igrala sa@@@, mene izbacilo iz sobe nisam mogla da se vratim, i  onda nam pula soba. Ako moze da se ponisti.

chante, 3god

Iskoristili ste pauze i automatski diskonektuje . Vise nema onog dugmeta "zelim da prekinem partiju" i sl jer je proces automatizovan.

Rami, 3god

Pojasni nam sta automatski, ?Znaci Nekog izbaci dva puta i gubi partiju, apsolutno nije u redu ,a neki cekaju po 5 dana da im se odgovori dali se partija brise ili ne. Svaka nova izmjena sve gore i gore

Kad' sam igrala sa Milenom Mirkovic probala sam da aktiviram pauzu, vise puta, uopste nije reagovalo. Milena je morala da me saceka par minuta da se vratim. Sa partijom je bilo sve ok ali ako moze da se proveri cisto da se ne bi desavalo da neko mora da ceka.

Art_Alfa, 3god

Pozdrav. Molim vas provjerite  kako je evidentirana igra sa knele 283. Zbroj odigranih partija nije dobro upisan, odnosno nedostaje jedna pobjeda sa kneletom ili još bolje kada bi nam dali mogućnost da ju ponovimo jer je on ispadao a onda sam i ja ispala. Hvala. Lp

Cassiopeia, 3god

Ovu partiju, zbog ispadanja mudre sovice81, i ne mogućnosti da sedne po povrtaku, molim da se obriše.

Hvala.

 

Cassiopeia, 3god

zori paunocic je istkelo vreme. Meni je ostalo još 8 minuta. U partijama stoji nezavršeno i da sam napustila tu partiju. Da li može ovo da se ispravi? Hvala.

 

Natalija79, 3god

ako moze moja partija sa kikiriki da se obrise,prosto nije nam dalo da nastavimo

Svadljiva, 3god

Molim da se ponisti partija sa Gaga Saga. Igrale smo tek otprilike 5 minuta. Mene je izbacilo. Pokusala sam se vratiti 2x ali je pisalo disconect. Zatim je soba nestala prilikom cega je i Gagi pisalo disconect.

Riv, 3god

Igrale smo  Bela  i  ja   i  obje   samo  disconekt,moze  li  se  ponistiti   partija   ?  Hvala

IceCold, 3god

slavka66 nije mogla da se vrati u igru, 09Aug, oko 10:40

Rami, 3god

Partija izmedju Dzaje i mene prekinuta, oboje izbacilo -disconect, molimo da se ponisti

Rami, 3god

Radi se o prvpj partiji

Svadljiva, 3god

Molim da se poniste obadvije partije koje sam odigrala sa Queen_Nefretete.  U obadvije partije ispala sam po jednom i uspjela se prikljuciti nazad u igru. Kada sam ispala po drugi put, sobe su  disconectovane iako sam pokusala da se vratim momentalno.  Ne znam da li ste uveli pravilo da se soba iskljuci ako neko ispadne dva puta, ili sta je vec problem, ali u oba slucaja  se desilo prekid.  Hvala unaprijed

Molim  Vas pogledajte igru p@hulj@ i ja u 21 i  17 min pocele na nje prvi potez blokiralo ona izasla i otvorila ponovo sobu i odigramo bez problema . medjutim pise nezavrseno .Pa Vas molim da obrisete tu pocetu ,nije mogla upisati rezultat i ti na prvo bacanje .HVALA

Natalija79, 3god

akomogu da se obrisu partije sa kikiriki i @manet,oba puta nas izbacilo

Rami, 3god

Pojasnite, sta znaci pobjeda na prekid, vracan se minut nakon ispadanja, drugi put i brze i sobe nema, gdje je vrijeme cekanja, ?  Trebali ste onda napraviti ko ispadne gubi partiju automatski pa bi nas jako malo igralo

Rami, 3god

Niko ne moze uticati na sjeckanje neta i ispadanje zbog toga,

IceCold, 3god

p@huljic@ je ispala na početku druge partije i nije mogla da se vrati u igru.

Molim vas da poništite partiju.

 

Vesnockaja, 3god

Admine,

Maločas smo počele partiju Slavka66 i ja. Izbacilo me je jednom, pa olpet, onda i Slavku i piše dobijena partija na prekid. Nismo nijedna krive. Molim Vas da poništite partiju. (Oko 22:15 je bila, nije baš precizno. Pozdrav.

Vesnockaja, 3god

U 23:02 smo završile novu partiju rezultatom Vesnockaja: Slavka66 3799:3732

Vesnockaja, 3god

Ispadnem ja, ispadne drugi igrač  i piše "pobeda na prekid". Ništa mi nije jasno.

Veceras sam igrala sa Djajom Majstorovicem,njega izbacilo ili je izasao sam ne bih znala tacno,na razliku za mene preko 400. Vratio se za vise od 5 minuta gde je vec mene diskonektovalo. Pitao me da odigramo nivu ja luda pristala  ne razmisljajuci da to rade namerno ,oni koji gube. na javnom je neko pricao o tome . tako da ja ne zelim da se ponisti partija koju je napustio. Hvala.I muka mi je od nepostene igre .ne bih da napustim da bih mogla opet nekad da igram turnir ali ni ovo nije fer .pozdrav

neznam u cemu je problem, imas pobedu . mene je izbacilo ,nisam mogao odmah da se vratim, problem sa netom. koliko vidim da je upisana samo jedna partija, tvoja pobeda. a,sto se tice izlazenja zbog ,navodno velike razlike, nisam taj igrac, igram do kraja.pa makar morao sve sarati, ali cu zavrsiti partiju. 

Cassiopeia, 3god

Molim da se druga partija sa @manet poništi. Ekran se zamrzao, i ja nisam mogla pokrenuti kockice, niti upisati trenutni rezultat.

1. fotka

 

Potom sam ja izašla, rezultat je bio upisan. Meni je pokazivalo da je @manet na potezu, dok je njoj pokazivalo fotku broj1, to jest da sam ja na potezu.

Zatim smo obe diskonektovane, i meni je upisana pobeda na prekid. (@manet je isto fotkala). Najlepše molim da se poništi i da odigramo novu. Hvala.

2. fotka 

 

Postovanje! Sinoc sam sa Zvoncicom odigrao dve partije.U pocetku prve mene je izbacilo, Zvoncica je uredno i kolegijalno sacekala da se vratim. Posto se nisam vratio u zadano vreme,partija je zavrsena pobedom Zvoncice. To je OK. Poceli smo odma drugu,i zavrsili je bez problema,ali ta druga nije upisana. Da li se ta druga priznaje ili moramo odigrati ponovo tu drugu?

 

Svadljiva, 3god

Molim da se ponisti partija sa Cassiopeia. Ja sam ispala 2x i vratila se u igru bez problema. Kad sam ispala 3. put  pisalo je disconect. Nije isteklo vrijeme. Odigrale smo otprilike trecinu partije.  

Hvala

 

Cassiopeia, 3god

Da, potvrdjujem da je bilo tako.

Svadljiva, 3god

Htjela bih ponovo da zamolim za ponistenje dvije partije sa Queen_Nefretete.  Vec sam objasnila da se desilo po jedno ispadanje a vec prilikom drugog sobe su se diskonektovale. Niti u jednom slucaju vrijeme nije isteklo vec smo bile u prvoj polovini igre oba  pute. 

Svadljiva, 3god

Da li mozete da ponistite partiju sa IRENA_PG. Vec uobicajeni scenario. Ispadnem jednom i mogu da se prikljucim nazad u igru. Ako i kada  ispadnem  drugi put, automatski se disconektuje soba i nema vracanja i soba se zatvori. Isti slucaj se vec desio i sa Queen_Nefretete, dvije partije, i nisu ponistene. Sve tri partije su bile tek u prvoj polovini igre i nije isteklo vrijeme  Ne znam sta se desava, ali je izgleda silno podesavanje u ligi za Avgust dovelo do vecih problema nego sto smo imali u julskoj ligi.  Zamolila bih Queen i IRENU_PG da potvrde  diskonekciju igre ako procitaju ovu prijavu.  Ne znam sta je u pitanju, ali meni nikad ovaj sajt nije ovako kocio niti me ikad ovako izbacivalo kao od kada je pocela yamb liga. Ove frustracije prelaze svaku mjeru

Predlog ADMINU. Zarad postenog igranja preporucujem da se ukine cekanje kad igrac napusti igru iz bilo kog razloga. Primetio sam da u svakom dosad odigranom turniru, igraci koriste to "ispadanje" bilo namerno ili slucajno.Ukini vreme cekanja .Hvala

chante, 3god

Ne slazem se, sta ako nekom stvarno ispadne zbog neta, itd... a on vodi, mislim da to ne bi bilo fer prema tom igracu..

slazem se sa tobom, ali ,desava se da za sekund izadju kad imaju losa bacanja ili nece kocka.

Art_Alfa, 3god

Pozdrav. Danas oko 16.40 igrale smo Ivana 80 i ja. Ona je ispala nakon što je križala skalu u last koloni. Vratila se nakon više od 6 minuta ali se desio problem sa sobom, do tada je 3 ili 4 puta vrijeme išlo od 3 minute a tada je počelo odbrojanje od 5 minuta. Ona je bacala tris i rezultat je tada bio za nju 3353 a za mene  3503. Znači razlika 150 bodova. Razmijenile smo snimke i točno je da je svakoj bilo prikazano da je ona druga na potezu.  Kod mene se nije vidjelo to zadnje bacanje i kockice su bile u njenoj boji a kod nje moja boja kockica, nakon par minuta sam ja ispala. Molim da učinite s ovom partijom kako god želite ali samo da ne bude "nezavršena".  Hvala.

Art_Alfa, 3god

Sada imam 33 odigrane partije a 17 pobjeda i 15 poraza, znači jedna partija nije upisana.

Admin, 3god

Ja sam do juce sredjivao i brisao neke rezultate. Posto sutra idem u Mkd, a sad sam umoran, necu do petka nista da radim po tom pitanju, cisto da imate u vidu

IceCold, 3god

Srećan put i lep provod!

@manet, 3god

Mozete li ponistiti partiju @manet-getup ,ona je prvi put ispala i vratila se ,a poslije par minuta ispala i drugi put i onda je bio diskonekt.Hvala

Pozdrav svima. Da li admin ili neko od igraca zna kako da stupim u kontakt sa 5fenix? Ostao mi jos ona da odigramo. Nema ga vec 10 dana. Ako se neko cuje sa njim neka mu javi da sam svako vece posle 20h na lobiju, HVALA. Srecno u septembru

5fenix5, 3god

fenix je na dopustu.a kada odmara ne igra,to je uvek tako,jer se odmaram od svega.kakve veze ima jedna partija,sto je ne bi odigrao,ja bih bio kaznjen izbacivanjem,i ne bi mi smetalo.zasto tebi smeta.sada sam pregledao sve ove komentare,te pauze od pet minuta su cista glupost.za 28 min koliko je valjda predvodjeno za partiju,kakva pauza.i stptinu ponistenih partija,i uglavnom kod istih.svako ima svoj net ,ako zasere zbog neta njegov je net,nista ne treba brisati.kako se zavrsi zavrsi.neko rece da ne bi bilo fer za nekog ko vodi u partiji,da ga izbaci.zanimljivo da onog koji vodi vrlo retko ili nikada ne izbacuje,znaci druge su stvari i stvarcice u pitanju.nije sve za tebe dzaja,,veci deo je za druge

 

jedina, 3god

fenix, ja mislim da se samo tebi to desava da neko izlazi namjerno kad gubi ? ja odigrala ko zna koji broj partija , i sa i bez turnira i lige i niko mi jos nije izasao na losem potezu, ima oni koji su slagali ''moram ici'' kad vide da ce izgubiti ali takvi su svoje rekli odose i nece se vratiti... volim s tobom da igram, ok si covjek al sa ovim smaras vise...jer jedini ti natezes se da se to promijeni a nas 90% je protiv, mene prvu net zeza, ruter uradi sam restart i to se desi na mili sekund, ugasi se i upali sam...i znaci moram cekat da on to obavi pa nabrzinu odigrat partiju

ja se ne sjecam da je ikad tako bilo od kad zoki postoji , kad iz jamba izbaci da se vise ne mozes vratit, i ti bi sad to da se mijenja ? pa lakse onda ti kao pojedinac kome to smeta , da ne igras jamb...

takodjer znam bas bas puno igraca koje isto tako izbaci net a skroz su fer i posteni igraci...ti jedino ako hoces da nas izbacujes zbog dobrog poteza a net nam u tom momentu nestane, onda ima smisla, a ovako brate nema ...

 

jedina, 3god

PS lijep provod na odmoru, nemoj puno da se nerviras

Pozdrav 5fenix. Hvala na prosvetljenju. Lep odmor. Uzivaj

5fenix5, 3god

necu ja nikoga da izbacujem,samo si ti malo fulala .nisam ja pisao vezano za mene,vec vidim koliko je partija za brisanje,to vec vise nije liga nego onako nesto izmedju.sigurno da ima fer igraca,lep broj su fer igraci.a kada si vec spomenula to samo meni se desava,pa mogu reci da ima dana kada sve do jedne u toku partije napisu,min sec,promesam rucak,zaprzim ovo ili ono,hahahahaha.druga stvar zalili su se na pauzu,pa su ubacene dve pauze,-za partiju od 28 min jednostavnije bez pauze.samo sam napisao jedina,jer se mnogo partija brise.i uglavnom kod istih.to nema veze sa mnom

jedina, 3god

admin je napisao da se prijavi svaki prekid partije da bi rijesio svaki baug koji ima ( ako ga uopste ima ) tako da se  ''na ligi jos radi'' ali iskreno vjerujem da nece ostati na tome da stalno brise partije, izvini nisam te onda razumijela

meni je liga vrh...mozda samo traje predugo svako kolo ali prosla 2 mj sam vezana za kucu...pa mozda zato, vise se vremena ima..vidjet cemo kasnije

Cassiopeia, 3god

Prvu partiju smo odigrali regularno, i sve je bilo OK.

Molim Admina da se druga partija sa saii-em obriše. Zakočilo je i diskonektovani smo oboje.

Sad igramo treću.

 

Hvala na razumevanju

 

 

Admin, 3god

Pobio sam partije i gotova stvar.

Da budem iskren, jos od kad je jamb poceo (pre petnaestak godina), ja sam bio za varijantu da neko ispadne, gotovo, gubi partiju i kraj price. Nigde.. ali nigde na netu nema da igrate igru i ispadnete i da postoji sansa da se vratite. Svugde automatski gubite. Ali eto ubedise me jos onomad da ne bude tako. Plus sto imamo i te pauze to jos dodatno pogorsava situaciju. Ima zilion varijanti sta moze da se desi u toku partije i verovatno nisam sva scenarija uzeo u obzir. Bitno da nema vise nasumicnog brisanja, barem to je reseno

IceCold, 3god

Meni još uvek stoje dve nezavršene, sa p@huljic@ i slavka66.

Crni Andjeo, 3god

bas tako mnogo je rayloga asto neko ispadne meni je recimo nestalo struje prayan laptop i izgasio se ide mi napustena partija a inace nikada ne napustam

Admin, 3god

all fixed...

IceCold, 3god

Kako pobeda na prekid i poraz na prekid?

Ni iz jedne partije nismo izašle svojom voljom, nego saigrač nije mogao da mi se vrati u igru. Jedna od partija je samo započeta, gore je screenshot.

Admin, 3god

Samal i Troja se dikvalifikuju iz daljeg takmicenja i sele se u 3. ligu. Ako se i desi da sad krenu da igraju partije, nece se vaziti.

Jel' dobijamo zamenskog igraca ili? 

Biljana73, 3god

Dali tad ispadaju iz lige oni i jos 4 igraca ili oni i jos 5

Admin, 3god

oni i jos 4

Svadljiva, 3god

Pozdrav Admine,

Vec dva puta sam apelovala da se poniste 2 partije koje sam igrala sa Queen_Nefretete.  Oba puta sam ispala po jednom a kad sam se momentalno vratila prilikom drugog ispadanja  doslo je do disconect sobe u oba slucaja, dvije partije. Partije su bila  NEDOVRSENE jedno vrijeme a sada je upisana pobjeda  na prekid za Queen .  Ja nisam igrac koji uzima pauze, kuha rucak ili veceru ili sta vec. Kad igram samo igram i to je to. Na zalost iz nekog razloga od kad je liga pocela mene izvacuje prilicno cesto . Sve sam pokusala' i da promijenim browser, i redovno brisem istoriju, nista drugo nije uskljuceno dok mi je zoki orvoren, pa cak ni tv, da ne bi " usporavao" net, i nista ne pomaze.  Zamolila bih jos jednom da ponistote partije izmedju mene i Queen _Nefretete. Ni u jednom slucaju vrijeme nije isteko kad sam ispala.  Hvala jos jednom i nadam se da cete ovaj put obrisati partije.

Admin, 3god

Riv, 3god

Molim   da  se   ponisti  partija  danijela  antunovic : Riv  ispala  je  dva  puta i  onda nas  je  izbacilo obje

Admin, 3god

Riv, 3god

pozz igrala  sam  sa  @manet,izbacilo me u  pola partije  i  nisam  vise imala opciju   da  sjednem,molim  da  se  partija ponisti,Hvala

Admin, 3god

Admin, 3god

U 2. ligi je dodat 21. igrac - zamenski igrac. 28, 29 i 30 avgusta bice vam na raspolaganju u 2. ligi. Mozete igrati partije koje vam fale protiv tog igraca kako bi dosli do 36 odigranih i koliko toliko tabela izgledala realnije. Ukoliko neko predje 36 partija, visak ce biti ponisten. Ako ne mozete naci svog protivnika sa kojim inace trebate igrati, igrajte protiv zamenskog. Ako odigrate partiju protiv zamenskog i to bude 36-ta partija, a naknadno pronadjete protivnika sa kojim ste inace trebali da igrate, ta druga vam se nece vaziti. Znaci, prvo probajte naci svog protivnika sa kojim jos trebate igrati pa tek onda trazite zamenskog igraca.

Identitet zamenskog igraca vam nece biti poznat.

 

5fenix5, 3god

pa i u prvoj ligi je jedan odustao,ista situacija kao u drugoj.i tamo treba zamenski igrac.inace ideja oko lige je dobra,ali samo ideja.sve ostalo je kao na pijaci.brisi ove,brisi onepartije.do kraja avgusta imam mislim sa alfom dve da odigram i to je to sto se tice lige.ne upisujte me niu jednu

Admin, 3god

Sigurno ispadas u trecu ligu. Ako ti se ne igra liga, igraj regularni kad hoces s kim hoces kolko hoces, niko nikog ne bije po usima da igra ligu. Tako da... opusteno

Vesnockaja, 3god

Sad me kopka ko li je zamenski igrač 

Bosiljka, 3god

I U 1 LIGI TREBA ZAMENSKI IGRAC..ZASTO BISMO MI OSTALI OSTECENI I USKRACENI DA ODIGRAMO SVE PARTIJE

Biljana73, 3god

Ako se uvede zamenski igrac u 1 lizi ja nisam u mogucnosti da igram otisla sam na par dana ...mogu da udjem preko telefona ali da igram nemogu

Admin, 3god

nema zamene za troju u prvoj kao ni za samal u drugoj lizi. zamenski igrac moze da odigra nekoliko partija umesto onog ko nije uspeo da zavrsi sve, a nikako sve partije.

knele283, 3god

Moram se i ja oglasiti, po prvi put. Od početka lige me je često izbacivalo iz igre, pretpostavljam zbog mog interneta, ili sta god (u obicnim parijama skoro pa nikad). Zato se nisam nikada ni bunio, niti pisao i trazio poništenje, sve je to igra. Mene je izbacilo, meni ide poraz, i šta sad, skroz nebitno. Da bi me sad zamjenski igrač IZVRIJEĐAO jer sam ispao iz igre pred sam kraj, na 40 razlike, u pariji u kojoj obojica imamo 3700 pred zadnju kolonu, a vratio sam se isti minut. Kaže ti gubiš pa zato izlaziš, sad ispadaš iz lige, za bolje i nisi... Pa da će tražiti da mi se zabrani igranje itd. Ne želim da se pravdam ili bilo šta drugo, želio sam samo da završim ovih par partija u ligi zbog drugih igrača. Ovdje sam već par godina i mislim da se apsolutno nikome nisam zamjerio, nikoga nisam uvrijedio, niti sam kad namjerno izašao iz partije. Ako takav neko postoji, neka se slobodno oglasi. Uvijek sam tu sam bio da se igram, našalim i razonodim. Iskreno, ovo me iznerviralo samo tako. Ne mora me niko izbacivati, sam znam izaći. 

p.s. Za zamjenskog igrača, ako već misliš nekoga vrijeđati, izvoli pa to radi javno, sa svog nicka, 

 

Lijep pozdrav

luna_lu, 3god

Boze  me  sacuvaj kakav  bezobrazluk od  strane  zamenskog ugraca. Da  li ces   da ispadnes  iz lige ili ne,  to nije njegova  ili njena  stvar.  Niti  se  tom  zamenskom igracu racunaju bodovi, a   i da  se  racunaju  nema  pravo   na takvo ponasanje. Nemoj  da  se  nerviras  zbog  takvih

luna_lu, 3god

Zaboravila  sam    da  dodam da   Knele  pored  toga  sto je  odlican igrac ujedno  i fer igrac  kako  u obicnom yambu tako i na  turnirima tako i u ligi.  Dno   dna  sta  pojedinci  sebi dozvoljavaju 

Biljana73, 3god

Slazem se u potpunosti sa Lunom  ... Knele je igrac jako fer i korektan


 

knele283, 3god

Ne znam šta bih rekao, baš sam se bio iznervirao. Kaže maloprije si igrao sa Natalijom, kako onda nisi ispao (?!) Kao da ja biram kad ću ispasti iz partije. Pritom nam je partija odlična, obojica smo imali 3700 prije zadnje kolone, van pameti da neko tad izađe iz partije. Ja ostao poslije posla da ispoštujem to i odigram, i na kraju me tako iznapada da sam se šokirao. Na početku sam mislio da se šali, međutim... 

@manet, 3god

Slazem se i ja u potpunosti,Knele ja igrac za pozeliti  uvijek fer i korektan. Sramota za  sajt  .

Natalija79, 3god

Zamenski igrac ima losu magiju,reci mu 

buvarica, 3god

Zamolila bih da se izbrise partija izmedju Natalije79 i mene, izasla sam iz sobe jer mi je blokiralo posle je i nju izbacilo, nismo mogle da nastavimo partiju.

Admin, 3god

Sumarum meseca avgusta 2022

Prvoligasi su lepo zavrsili. U drugoj ligi je bilo malo netrepeljivosti ali nista strasno. Mir mir mir, niko nije kriv

Ovako stoje stvari... prva tri mesta u prvoj ligi dobijaju nagrade kako su i predvidjene. uki1 1600, Milena Mirkovic 800 i BiljanaB 400 zolara. No od sledeceg meseca bice duplo manje, jer su previsoke.

Iz prve lige ispadaju u drugu ligu mirjana milojevicShooting_starSinorita i tony* dok Troja zbog neigranja ide u 3 ligu.

U prvu ligu iz druge lige sele se dzaja majstorovicIceColdchance, ljubav moja i maida67

Zahvaljujuci Troji iz druge lige ce ispasti samo 4 igraca a ne 5, tako da iz druge lige u trecu sele se 5fenix5p@huljic@knele283 i samal.

U Drugu ligu iz trece upadaju CassiopeiaGaga SagaIRENA_PGchantePetunija.

Molim da mi neko ko ce sad biti prva ili druga liga, ako se ne moze obavezati da odigra sve partije da mi javi na vreme u inbox kako bi nekom drugom pruzili priliku da se igra a ne kao Troja ili samal sto nisu hteli da igraju uopste. Hvala unapred!

Admin, 3god

Prva izmena: Shooting_star ce imati obaveze u septembru te nece moci da odigra sve partije, tako da ce umesto nje da u 2 ligu udje AlexAlex kao 6. mesto u trecoj ligi.

Admin, 3god

Druga izmena: Tina70 takodje ne moze postici igranje u 2. ligi, pa umesto nje ide violetaf

luna_lu, 3god

Nije  dobro  napisano  za  novi  krug.  Stefan  je   u proslom  bio  u prvih  10. A   sad  je  drugoj  ligi

Cassiopeia, 3god

Zanima me pravilo:

 

Šta se dešava u sledećem mesecu, sa igračima koji su se na vreme javili da ne mogu da igraju, ostaju li u drugoj ligi ili ne?

 

Šta se dešava sa igračima koji ih menjaju, da li se nakon završetka meseca, vraćaju u svoju treću ligu?

 

Ili na primer ako osvoje jedno od prvih pet mesta, ko ide dalje, taj koji je osvojio,

ili onaj koga je taj igrač zamenio?

 

Živa nisam  od radoznalosti (šalim se)....

Copyright Zoki Games © 1995-2025. All Rights Reserved. Zoki.com se ograđuje od problema emotivno-patološke, bračne i vanbračne i softversko-hardverske prirode koji su nastali kao posledica intimiziranja sa drugim korisnicima. Vodite računa o sebi i drugima jer zoki.com nije odgovoran, tj. Vi ste odgovorni za Vašu fizičku, psihičku i moralnu bezbednost kao i za bezbednost maloletnih lica sa kojima možete doći u interakciju.